2010. május 2., vasárnap

tranzitutas

... Budapest: szitáló eső, de a hajam tökéletes.
Frankfurt: erős szél, de a hajam még mindig tökéletes ...

A sas leszállt.
Repültem már ide vagy tizenötször de most vagyok először életemben tranzitutas Franfurtúróban.
Négy és fél óra múlva felemelkedik velünk a gépsárkány, hogy aztán
holnap kora reggel megérkezhessünk a kínai hétfő délbe.

Hoppá: vasárnap van ! Bepróbálkoztam és sikerrel magamévá
tettem életem első "The Sunday Times"-át. Pesten eddig bárhol próbálkoztam elhajtottak: nem merik megrendelni a méretében és tartalmában is inkább könyvnek mint újságnak tekinthető hétvégi kiadást mert félnek, hogy rajtuk marad.

A frankfurti repülőtéren mindig eszembe jut az urban legend mely szerint idősebb British Airways pilóta a torony segitségét kérte egy alkalommal, hogy hol találja azt a kaput ahová el kell gurulnia a leszállás után.
Arrogáns német kioktató válasz érkezett vissza: Nem igaz, hogy ilyen nulla pilotákat küldenek ide, akik ennyire nincsenek tisztában a repülőtér felépítésével, kész csoda, hogy idetaláltak !

Pilóta kimérten udvarias válasza: Nem elősször járok itt ezért semmi problémát nem okozott a repülőtér megközelítése. Viszont, amikor utoljára itt voltam nem szálltam le csak kioldottam a bombákat és húztam a csíkot. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése